niedziela, 10 sierpnia 2014

Do it again

Heej !
Jak się macie?
Właśnie dzisiaj wróciłam ze wsi i jutro zaczynam nowy tydzień życia.Zostało się tylko 3 tygodnie..

Jak wspominałam kilka postów temu,u mnie w gościnie była siostrzenica Erika.Od niedawna zaczęłyśmy obcować,a już mamy świetny kontakt.No cóż,przecież mamy po 16 lat i między sobą znajdujemy podobne cechy charakteru i upodobania.
W sobotę 26 lipca ona do mnie przyjechała.Jako rodowita wilnianka,musiałam poznać ją z miastem,bo ona sama jest z Kłajpedy.
Nie będę opowiadała,co robiłyśmy każdy dzień,bo to na długo.Każdy dzień był podobny-wstajemy.jemy,jedziemy nad jezioro,tam wygłupamy się,wracamy do domu,jemy obiad,odpoczywamy,a później gdzieś jedziemy- do centrum handlowego lub do miasta.
Ten czas spędziłam fantastycznie,chociaż byłam trochę niedospana(szłyśmy spać o 24-1 nocy,wstawałyśmy 11).
Marzę,żeby takie momenty były częściej ^ ^


Jak widzicie,zmieniłam nagłówek,bo tamty już był za stary :D
Mam nadzieję,że Wam się podoba.

Pa!!!










5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, widać, że zabawa udana :)
    Pierwsze najbardziej mi się podoba.
    A nagłówek super ^^ *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny nagłówek :)
    i świetne zdjęcia, takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Jeśli klikniesz w rzeczy z ostatniego posta to zareklamuję Twój blog w następnej notce + zaobserwuję
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń