piątek, 28 lutego 2014

Just a day..

Heey!
Jak się macie?
Wreszcie piątek i wreszcie normalnie się wyśpię.Denerwuje mnie to,że mam ostatnio takie uczucie,że nic nie zdążam..

Dzisiaj piszę o środzie,która niczym się nie wydzielała spośród innych dni.Jednak w ten dzień wzięłam ze sobą aparat( na warsztaty z Comeniusa) i robiłam różne zdjęcia w szkole-przyjaciół,widoków,szkoły.
W każdym bądź razie,pooglądajcie zdjęcia i także dobrze odpocznijcie w weekend :)

Pa!!!



















niedziela, 23 lutego 2014

Lazy Sunday

Heello!
Jak się miewacie?
Ech,jestem w dość dobrym nastroju z powodu pogody,chociaż coraz bliżej egzaminy i jakoś ostatnio wszystko mnie denerwuje.

Piękną niedzielę mam za oknem.Słońce,5 stopni ciepła,ludzie chodzą,biegają.Ach,aż czuję wiosnę.Niech każdy dzień taki będzie.
A ja co porabiam? Właśnie niedawno skończyłam odrabiać pracę domową,teraz odpoczywam,oglądam serial,inspiruje się pogodą,a za kilka godzin będę oglądać zamknięcie olimpiady w Soczi.Szczerze,to nie oglądałam,bo jednak szkoła itd..Ale zamknięcie zobaczę.A wy?
Ehh,jutro znowu do szkoły.Tydzień (mam nadzieję) będzie spokojnym i nie będzie żadnych większych sprawdzianów.


Udanego tygodnia!
Pa,kochani!

P.S. Czy może są jakieś propozycje na temat postów?


















środa, 19 lutego 2014

New in/Nowości

Heeej!
Jak się macie?
No cóż,wróciłam do szkoły,a jutro piszę próbny egzamin z litewskiego,fuck!

Dzisiaj piszę takiego posta o swoich ostatnich nowościach kosmetycznych/ubraniowych.


Szampon Garnier Goodbye Damage-już chyba zakupiłam go po raz 3,bo naprawdę za pierwszym razem polepszył stan moich włosów.Jest godny polecenia :)

Bronzer Catrice Sun Glow-kupiłam jego dość niedawno,ale ja go już zaliczam do ulubieńców.Nadaje fajnego połysku twarzy,jednak nie jest odcieniu pomarańczowe.Twarz wygląda lekko opalona.

Czarna kredka do oczu i różowa kredka do ust frmy Essence.

Pewnie wiecie ten tusz z reklamy.Przyznam się,mnie reklama też zachęciła do kupienia.Od razu byłam zasmucona tym tuszem,jednak coraz bardziej do niego się przekonuje.

Zwykła biała bokserka z Reservedu(już się szykuje na wiosnę ).

Przepraszam za jakość zdjęcia(coś mi fotoaparat wtedy zbzikował).Płaszcz uwielbiam.Noszę jego non-stop.Do wszystkiego pasuje ;*Jest z Vero Mody.

I buciki,o których kilka postów temu wspominałam.Są fajne i dość wygodne.Kupione w Deichmannie.

A tu bonus:










poniedziałek, 17 lutego 2014

St.Valentines Day

Heej!
Sorry,że o tym dniu piszę w opóźnieniu na 3 dni,jednak nie miałam okazji Wam napisać.
Właśnie od piątku do wtorku mam wolne dni z okazji święta niepodległości Litwy i mogę powiedzieć,że spędziłam te dni dość aktywnie ;)

Jednak chcę opowiedzieć o tym dniu.Od razu powiem-to chyba były jedne z najlepszych Walentynek,jakie miałam !
Z rana na 8 musiałam iść do szkoły,ale na szczęście nie było lekcji,tylko w sali były zajęcia.Od razu było uczczenie święta niepodległości(prawdziwe święto było w  niedzielę),następnie z dziewczynami opowiadałyśmy dla całego audytorium(dziwne uczucie) o tym,jak byłyśmy w samorządzie.Było kilka przerw,a następnie jakieś wykłady-organizacja przeciwalkoholowa,następnie organizacji matematyków.Ogólnie było nieciekawie,ale z przyjaciółmi zawsze znajdziemy nad czym się pośmiać i o czym porozmawiać.





Później z dziewczynami poszłyśmy się szykować do występu,a za ten czas moja klasa wygrała 1 miejsce w Walce Mózgów!!!


O 11 godzinie odbył się koncert poświęcony Walentynkom.Tańczyłyśmy 2 tańce.Jak zawsze nie obeszło się bez różnych failów,ale tak to fajnie było.Najbardziej gorącym momentem był konkurs rozbierania się.A dlaczego gorący? Bo niektórzy chłopcy rozebrali się do majtek(nawet przy nauczycielach) ;DD
Po koncercie zostaliśmy wszyscy w klasie i robiliśmy zdjęcia.Jak zawsze,80 % zdjęć to moich przyjaciół zdjęcia ;D













A ja Wy spędziliście ten dzień?

Pa!!!
















niedziela, 9 lutego 2014

Undressed

Heeej!
Jak się macie?
No cóż,weekend minął,jednak cieszy mnie to,że ten tydzień będzie o jeden dzień krótki,a także będę miała aż do środy wolne :)

Tydzień minął dość spokojnie.Teraz raczej będzie okres bez żadnych nerwów(mam nadzieję),ponieważ niedawno zaczęło się nowe półrocze i wolno troszeczkę odpuścić sobie.
W piątek była studniówka,na której występowałam z tańcami.A ogólnie było fajnie.Po studniówce z Kingą i Kamą miałyśmy niezłą głupawkę.
Ogólnie weekend spędziłam w domu.No ok,byłam w centrum handlowym :) Zrobiłam małe makijażowe zakupy i jeszcze jedną rzecz,którą całkiem nie planowałam kupować.
We wtorek mam próbny egzamin z polskiego część pisemna twórcza.Mam nadzieję,nieźle napiszę.
W piątek są Walentynki.Znowu zapomniałam znaleźć chłopaka ;DDDDD
Może macie jakieś plany na ten dzień? Jeżeli się wszystko uda,to wieczór będzie wesoły :)


Żegnam!
Udanego następnego tygodnia !






niedziela, 2 lutego 2014

Happy 2 B-Day to my blog!!

Heej!
Jak się macie?
2 lutego nie jest zwykłym dniem.Dla mnie to są urodzinki bloga,które w tym roku są 2!!
Nie będę dużo pisała,ale mam nadzieję,że cieszycie się ze mną razem.Sto laaat ^ ^

video









sobota, 1 lutego 2014

Tsunami

Heej!
Jak się macie?
No cóż,u niektórych zaczęły/kończyły się ferie zimowe,a u mnie skończyło się 1 półrocze.Na szczęście,jestem celującą,ale małobrakowało,abym miała jedyną 8 z fizyki.
Luty jest dla mnie dość spokojnym miesiącem(przynajmniej tak planuję),także chciałabym pisać każdy dzień pisać post.
Jak wiecie,w tym roku zdaję egzaminy,w tym polski ustny.Właśnie już mamy wybrane tematy i w najbliższym czasie muszę napisać plan do tematu.Jeżeli Was ciekawią jak odbywają się egzaminy w 10 klasie,to piszcie.Może na to zrobię oddzielny post.
Właśnie we czwartek występowałam w innej szkole z tańcami i powiedzmy tak-atmosfera była superowa!!!Reakcja ludzi(raczej uczniowie) była najlepsza :)

A jutro już 2 urodzinki mego bloga!!! Naprawdę nie mam pojęcia,co z tej okazji zrobić na blogu.Może jakieś propozycje?

Pa!!!
Do jutra !!!