środa, 8 lutego 2012

Matma!!!

Hejka!
Jak się macie?
Ja naprawdę mówiąc miałam zły dzień. Wiecie,jak nie idziemy do szkoły,to leń lub nie mamy chęci zapytać kolegów  o pracę domową.Miałam taką samą sytuację,ale chyba ona będzie miała złe skutki,bo pani zebrała zeszyty z matmy,a ja nie zrobiłam pracę domową.A jeżeli otrzymam złą ocenę,to popsuje mi bardzo ocenę,a ja dobrze się uczę i naprawdę mówiąc nie chciałabym otrzymać ocenę niżej 6.A na dodatek jestem bardzo wrażliwym człowiekiem,to prawie nie rozpłakałam się na lekcji.Tak przyznaję,to trochę moja wina,ale postaram się to poprawić.Trzymajcie za mnie kciuki!
Mam zły nastrój.Matma jest naprawdę dziełem szatana!Potwierdzam fakt!
Także życzę dobrego wieczoru!
Pa!                                                                                                                        Isabella.


                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz