niedziela, 28 października 2012

Holidays!

Czeeść!
Heh,już od piątku,a bardziej konkretnie od piątkowego popołudnia oficjalnie są ferie!!!
Tak się cieszę.Będę mogła odpocząć od szkoły,od wszystkiego na jakiś czas.
Sorki ,że nie pisałam,ale trochę się zaleniłam i nie miałam czasu ;)
Teraz chciałabym trochę opowiedzieć o piątku.

W szkole mieliśmy Helloween.Na większości lekcji nie byłam,bo niby wystepowałam.
Z rana rozpadałam się taki śnieg,że wszystkich pozdrawiałam wszystkich ze świętem ;DDDD
Na litewskim(1 lekcja) rozmawialiśmy o Maironisie,o jego twórczości.
Na 2 lekcji już byliśmy zwolneni,aby ubierać się, malować i ogólnie szykować się do występu.
Na 3 lekcji wszystko się zaczęło...Występowaliśmy 4 razy.Wszystko się powtarzało.
Nie żałuję,że zgodziłam się występować,bo mi się naprawdę mówiąc spodobało.Wielkie dzięki dla osób,którzy zrobili ten występ całkiem wesołym,chociaż bardzo wyczerpującym.
Było także bardzo dużo failów ;DDDD
Później była wesoła godzina z dziewczynami.Nagrywanie klipów-zawsze spoko ;)
Popołudniu pojechałam do centrum handlowego,ale na moje nieszczęście był tak wykończona,że nie chciałam chodzić,a tylko do domu.
Takie tam przygody ;)

Pa!



Z partnerem ;)






4 komentarze:

  1. bardzo fajny piątek miałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. So amazing blog, dear! Love it))
    You have a new follower! Hope you'll do the same!
    Thank you!

    http://myfiercefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    masz przecudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń