wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie 2013 roku

Heej!
Właśnie za kilka godzin już spotkamy 2014 rok.Spędzam go w domu z rodzicami,jednak robię sobie postanowienie,że koniec 2014 roku spotkam z przyjaciółmi.Dlatego mam 12 miesięcy,żeby wmawiać rodziców :)

2013 rok był dla niektórych trochę straszny,jednak 13.Według mnie,ten rok minął mi dość spokojnie i nie przyniósł mi żadnych klęsk,niepowodzeń itd..Cieszę się,że ostatnie kilka miesięcy były pełne wszystkiego.
Dlatego właśnie robię podsumowanie roku 2013 na blogu.

Styczeń 

*Urodzinki Agi *Spacer po świątecznym Wilnie*Sylwester 2012-13*Założyłam Instagram(pierwsze zdjęcie)

Luty 

* Walentynki *Roczek mego bloga

Marzec

*Dzień Kobiet*Lekcja pokazowa z fizyki *Kaziuki

Kwiecień

*Wielkanoc *Prymicja 

Maj

* Wyjazd do Kowna * Radiożercy

Czerwiec

*koncert Lany del Rey(najlepsza rzecz 2013 roku!)*flashmob pod deszczem *Wyjazd do Trok

Lipiec

*Pobyt w Kernave *Wyjazd do Ventspils

Sierpień

*Pobyt w Druskiennikach *Przyjazd rodziny

Wrzesień

*Klasowe zdjęcie * Szkoła

Październik

*Dzień Nauczyciela *Urodziny Diany *Dzień w parku bernardyńskim

Listopad

*Wesele

Grudzień

*Pierwszy Świąteczny Kiermasz *Jasełka *My birthday(o tym jeszcze napiszę) *Debiut taneczny po przerwie 

No cóż,takie jest moje podsumowanie.Jak widzicie,nieźle spędziłam ten rok  

Kochani Czytelnicy!
Z okazji Nowego Roku życzę Wam,abyście dobrze spędzili czas i żeby 2014 był jeszcze lepszym niż 13!!!

Spotkamy się już w nowym 2014 roku!
Żegnam!













3 komentarze:

  1. Widzę, że miałaś udany rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O no to widać, że miałaś udany rok :) Super podsumowanie ^^
    Wszystkiego dobrego <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A włosy jak były śliczne nadal są.:)

    OdpowiedzUsuń