niedziela, 15 czerwca 2014

Changes

Heej!
Jak się macie?

No cóż,od kilku dni mam wakacje i wciąż nie mogę uwierzyć,że skończyło się to,co bałam się najbardziej-egzaminy.Niektóre egzaminy mnie bardzo zadziwiły(matematyka),niektórych bardzo się bałam(polski),a na niektóre prawie wcale się nie szykowałam(litewski).Tylko zostało się doczekać wyników i otrzymać świadectwo i aloha,jestem w  11 klasie :D
Prze te ostatnie dni prawie nic nie robię.Postanowiłam po prostu leniuchować lub robić wypady na shopping lub gdzieś.Jednak ta rutyna w domu zaczyna mnie męczyć,dlatego zaczynam obawiać się tego,że znowu pół lata przesiedzę w domu...
Hehe,ale dość już na wszystko żalić się ;DD
Powoli zaczynam układać swoją wiosenna garderobę.Mam nadzieję,że w najbliższym czasie na blogu pojawi się post o nowościach.
Także planuję zrobić filmik,tylko nie wiem,o czym.Może macie jakieś propozycje?
Ogólnie będę starała się poprawić sytuację bloga,ponieważ podczas roku szkolnego wcale nie pisałam,dlatego mam nadzieję mój zapał szybko nie przepadnie.

Udanego tygodnia!
Pa!!!




2 komentarze:

  1. Śliczna jesteś, super zdjęcia :)
    Udanych wakacji :*
    A filmik może my morning/night routine, plany na wakacje?? :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń