niedziela, 30 listopada 2014

It's time to wait

Heeej!
Jak się macie?

Już jutro nadchodzi 1 grudnia i już możemy oficjalnie wyliczać do tak ulubionych świąt bożonarodzeniowych.Uwielbiam tą atmosferę.Uwielbiam wszystko,co związane ze świętami.Niestety,jeszcze nie mam nastroju świątecznego,chociaż jeszcze rano i mam nadzieję,że jeszcze przyjdzie.Aczkolwiek już od tygodnia u mnie jest śnieg i jest dość zimno.Próby na Jasełka już trwają.
Nauka wciąż mnie męczy,mam coraz mniej czau.Na dodatek,jeszcze się szykuję do olimpiady z języka polskiego, to automatycznie jeszcze bardziej skróca się czas.Ale dam radę.Czasami bywało gorzej..W 8 klasie w jednym okresie musiałam zdawać mini egzaminy w szkole,egzaminy w muzycznej i jeszcze się szykować do bierzmowania.
Czy napisaliście już list do Świetęgo Mikołaja? Ja już napisałam i oczekuję,że spełni moje zachcianki :D


Życzę Wam udanego tygodnia i jak najlepszych ocen z różnych przedmiotów :)

Pa!!!








3 komentarze: