wtorek, 22 maja 2012

Let's go..

Hej!
Tu znowu ja.
OMG,jak gorąco...Ale całkiem fajnie,tylko mi gardło boli..
No dzisiaj nie poszłam do szkoły.Cały dzień przebyłam w domu,ale wieczorem do kościoła.Było wesoło.Po kościele z kumplami trochę pochodziliśmy i wróciłam do domu.
Jutro egzamin z bierzmowania,także trzymajcie za mnie kciuki..Mam nadzieję,że przejdę..
Może zaraz gdzieś pójdę pochodzić itd..

Oto kilka nabytków,które niedawno kupiłam:


Szorty i koszulka kupiłam w Forever 18.

Także to na tyle.
Zachęcam do komentowania mego blogu.
Pa!
Isa..

4 komentarze:

  1. blog jest 50/50 ale zdjeccia masz okrutne

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka! bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czerrrrrwień na ustach! do twarzy ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. superowe ubranka, a moze nie sekret w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń