niedziela, 11 sierpnia 2013

Saddness

Hello!
Właśnie przepraszam za krótką nieobecność,jednak wczorajszy wieczór i noc oraz dzisiejszy dzień spędziłam z dawno widzianymi krewnymi.A także spędziłam wiele czasu na rozmowach z najlepszą osobą,która jest drugą kopią mnie-Eryką.Właśnie to jest mojej stryjecznej siostry córka.Taak,jestem ciocią(ale tak czuję się baardzo staro).
Za tą niecałą dobę zdążyliśmy porozmawiać,pośmiać się z głupich rzeczy,zrobić zdjęcia i ogólnie dobrze spędzić czas.
Kilka godzin temu oni już pojechali,a mi trochę było smutno,jednak mam nadzieję to nie ostatnie nasze spotkanie ;)
Już jutro postaram się wstawić drugą część Druskiennik,a już później inne zdjęcia.Uhh,nie zdążam wyłożyć na bloga więcej postów.Pierwszy raz tak mam ;)

Pa!!!


6 komentarzy:

  1. Piękna spódnica ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, żeby pisać z pasją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna spódnica *.* Marze o takiej. Pięknie Ci w niej !
    Jesteś śliczna !
    Będę wpadać tutaj częściej :)
    Obserwuję :*
    Pomożesz mi dobić do 100 obserwatorów ? Brakuje tylko 1.
    Będę wdzięczna za każde wejście i zaobserwowanie mnie.
    Pozdrawiam serdecznie ! ^^

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka sexulka! :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń