poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wind

Heej!
Jak się macie?
No cóż,już został tylko tydzień..
Dzisiaj wreszcie się wybrałam do H&M,który w sobotę został otwarty(wreeszcie).Dla mnie najważniejsze było znaleźć torbę,którą zobaczyłam na stronicy internetowej tego sklepu.Jednak(na moje nieszczęście) tej torebki nie było..Także w piątek chyba się wybieram na ponowne szperanie,a nóż się odnajdzie ;)
Znalazłam kilka świetnych rzeczy,ale z powodu tłumów ludzi nic nie kupiłam i nie mierzyłam.
Po tym pojechałam z tatą do MC,gdzie zjadłam Happy Meal.Ja z niego chyba nigdy nie wyrosnę ;DDD
No i tak minął mój dzień ;)

Chcę Wam przedstawić trochę ulepszoną wersję mnie,bo około tydzień temu byłam u fryzjerni i to są efekty:

Taak,skróciłam włosy.Tym razem obcięłam trochę więcej i cieszę się z tego,bo jest mi łatwiej "żyć";)


Jak się Wam podoba nowa długość włosów?
Także czekam na propozycje na posty ;)

Pa!!!


4 komentarze:

  1. Na pewno lżej ci z krótszymi włosami i wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło ale skróciłaś! Ale i tak wyglądasz pięknie :)
    Szkoda, że tej torebki nie było, ale no może w końcu się znajdzie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz,ja bym chciała mieć je takie jak ty przed skróceniem, ale mam to do sb, że moje włosy wolno rosną ;/
    świetny blog ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń