sobota, 5 października 2013

Dzień Nauczyciela

Heej!
Taak,jestem złą blogerką,ale podczas nauki nie mam ani czasu,ani chęci.Pod koniec dnia jestem wymęczona nauką,a zasypiam natychmiast.Jednak już wracam po tygodniu nauki ;)

Dzisiaj chcę poświęcić notkę o wczorajszym święcie,czyli Dniu Nauczyciela.Obchodzimy 5 października,a to sobota,dlatego święto przeniosło się dzień wcześniej-4 października.
Już od kilkanaście dni ćwiczyliśmy z chórem piosenkę na koncert poświęconym nauczycielom i  piosenka- Psalm Dla Ciebie.Śpiewałam w 2 głosie,czyli niskim.Wszystko było ok.
No i jest piątek.Wszystko jest ok,wszystko mam,aż się dowiadujemy,że w 1 głosie zamiast 4 jest jedna osoba,a w drugim 5(jak i było).Widać,że pojawia się napięcie i rozumiem,że mogę pomóc,czyli pośpiewać.Drugi głos wyciąguje-przynajmniej jest jakieś wyjście.No i próbujemy.Całkiem nieźle się udaje,wszystko wszystko ogarnęłam.Jednak 2 głos trochę traci się,dlatego pani postanawia,że będę śpiewała i za 1 głos,i za drugi.No tak dziwne,jednak przeżyję.Ale cieszę się,że spełniło się moje pragnienie-wreszcie zaśpiewałam w 1 głosie ;)


Na lekcjach uczyli nauczyciele.1 był litewski-pan daje karteczki i rozumiemy,że będziemy coś pisać.5 minut pouczyliśmy się,zamknęliśmy ćwiczeniówki i pan mówi,że pisać czterowersowe wiersze.My tak od razu-WTF? Jednak fajny wiersz otrzymał się u mnie,ale najlepszą końcówkę jaką napisałą była w wierszu Anżeliki.Na chemii nic ciekawego,rozmawialiśmy o różnych rzeczach.A na innych lekcjach nie byłam,bo szykowałam się do występu.


No i o 12 zaczął się koncert.Występowaliśmy gdzieś w końcu,ale dziwnie się czułam,bo niby stresu nie czułam,ale pewna siebie nie byłam.No i nasz czas.
Zaśpiewaliśmy dość nieźle,ale było dziwnie śpiewać trochę więcej niż inni.
No a po szkole pojechałam do domu,no i tak minął mój dzień.



















3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądałaś! :)
    A to że w roku szkolnym nie piszesz regularnie to nic strasznego, też tak mam ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo a w Polsce dzień nauczyciela dopiero 14 :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz śpiewanie z mikrofonem nie tylko wiele daje, ale i wymaga. Czasami chciałabym stanąć w ostatnim rzędzie i tylko podśpiewywać, a zawsze muszę stać na środku i śpiewać najgłośniej i najlepiej. :/

    OdpowiedzUsuń