niedziela, 29 września 2013

Lazy Sunday

Heej!
Jak się macie?
No cóż,jutro znowu do szkoły,ale cieszy mnie to,że w piątek jest Dzień Nauczyciela,gdzie będą chyba skrócone lekcje i temu podobne.

Jak spędziliście niedzielę?
Ja spędziłam dość spokojnie,bo pooglądałam telewizję,następnie poszłam do sklepu,zjadłam obiad,a po tym przystąpiłam do odrabiania lekcji.Później jeszcze odpoczęłam i poszłam się szykować do jutra.Także nic ciekawego się nie działo-spokojna,leniwa niedziela.
A jak Wy się macie?

Żegnam i udanego poniedziałku!!!








4 komentarze:

  1. To fajnie, że w piątek masz skrócone lekcje :)
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto Ci tak pstryka fotki przy odrabianiu lekcji? Wyobrażam, że to robi twoja mama XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko było robione fotoaparatem na statywie ;)

      Usuń
  3. Jasne :D Fainie, że blogujesz, na Litwie jest mało blogerek piszących bloga po polsku :D

    OdpowiedzUsuń