poniedziałek, 16 września 2013

Klasowe zdjęcie

Heej!
Jak Wam minął poniedziałek?
W moim wypadku był dla mnie trochę nieszczęśliwy i szokujący,ale o tym opowiem jutro ;)

We czwartek mieliśmy robione zdjęcie klasowe.Dość rano,jednak to dobrze-przynajmniej mogłam ubrać sukienkę.
Zdjęcie robiliśmy na 6 lekcji, także musieliśmy długo czekać.Heh,6 lekcja była biologia,to było wielkie malowanie się,ubieranie się.Zrobiłam make up gdzieś za 30 min ;)
Na lekcjach nie było nic ciekawego,tylko na WF prawie wszystkie dziewczyny nie sportowały,aby nie zepsuć swój wygląda ;)
Po zdjęciach poszliśmy porobić zdjęcia na podwórku,bo było ciepło i słonecznie.Dużo narobiliśmy zdjęć,co 70% wytarłam,bo moja część jest trochę mniejsza niż innych przyjaciół ;)
Zapraszam do oglądania ;)














Pa!!!
Swoje zdjęcia pokażę w innym poście ;)















5 komentarzy:

  1. Ale fajnie mieliście z tymi zdjęciami! Super wyglądałaś, aww *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest cudowna! Ślicznie w niej wyglądasz. ;)Obserwuję.
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękną masz sukienkę :)
    i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój poniedziałek nie był najlepszy...
    Pasuje Ci ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń