piątek, 13 września 2013

Dear

Heej!
Jak się macie?
Dzisiaj mamy piątek 13,uuu..Ale ja nie już mniej zwracam uwagę na tę liczbę,bo w spisie w klasie jestem 13 i póki co ta liczba nie przynosi mi nic złego,ani dobrego-jest obojętna ;)
Już się cieszę,że mamy weekend i cóż,minął drugi tydzień nauki ;)
Wczoraj mieliśmy robione klasowe zdjęcie,które w tym roku baardzo rano.Chyba jeszcze nie było takiego wczesnego terminu niż w tym roku.
Po lekcjach robiliśmy zdjęcia ze wszystkimi,ale już moim fotoaparacie.Obiecuję,że jak ogarnę zdjęcia,to na pewno je wstawie.Będziecie musieli trochę poczekać,bo totalnie nie mam na nic czasu.

Żegnam!!!


3 komentarze:

  1. O to w takim razie czekam na te zdjęcia ze szkoły :)
    Ślicznotka z Ciebie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też kiedyś byłam 13 w dzienniku :)

    OdpowiedzUsuń