sobota, 21 września 2013

I just relax..

Heej!
Jak się macie?
No cóż,mamy kilka dni do odpoczynku,jednak tego jest za mało.Chcę już tydzień odpocząć,wyspać się,a może wtedy i wrócić do szkoły.
Mój tydzień minął dość spokojnie,oprócz poniedziałku i całotygodniowego bólu.Rany już się goją i z każdym dniem mogę się więcej poruszać.
Dzisiaj spędziłam dzień oglądając telwizję,sprzatając pokój.Także odrobiłam lekcje i schodziłam do sklepu.
Na jutro nie mam jeszcze planów,ale może wymyślę jakąś tematyczną notkę na bloga.JEŻELI MACIE JAKIEŚ PROPOZYCJE,PISZCIE W KOMENTARZACH!
Sorry,że piszę trochę chaotycznie,jednak zabardzo nie wiem,co pisać.I nie mam czasu kiedy pisać..

Zostawiam Was ze zdjęciami,które były robione ponad tydzień temu ;)

Żegnam!!!










5 komentarzy:

  1. To dobrze, że rany się goją :)
    Piękne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie świetne zdjęcia!!! Cudownie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń