poniedziałek, 23 września 2013

Why I'm waiting for October

Heej!
Jak się macie?Jak minął poniedziałek?
Mi minął dość spokojnie,nic ciekawego się nie działo.

Dzisiaj znowu przychodzę z tematycznym postem,bo widzę,że je lubicie bardziej niż jakiś post o codzienności.Jutro nie napiszę posta,bo mam tańce i będę bardzo zmęczona.
Wracając do tematu postu,to bardzo lubię październik.A dlaczego?Może,że liście spadają?Że babie lato na początku października.Odpowiedź jest negatywna,bo właśnie w październiku wracają wszystkie nasze stęsknione seriale.
Osobiście,oczekuję bardzo premiery 5 sezonu Pamiętników Wampirów,1 sezonu The Originals,2 sezonu The Carrie Diaries.




Także zaciekawiły mnie niektóre seriale,których jeszcze nie oglądałam,także czekam na premierę.



Mam nadzieję Wam się spodobało.
Jeżeli macie jakieś pomysły na post,to czekam na propozycje.

Buziaki!!!




1 komentarz:

  1. Racja. Lubimy posty tematyczne! Super! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń