wtorek, 3 września 2013

School

Heej!
I jak Wam minęło wczorajsze świeto i pierwszy dzień nauki?

Wczoraj święto minęło dość spokojnie.Wstałam rano,aby zrobić make up,ubrać się.Następnie pojechałam do szkoły i znowu zobaczyłam przyjaciół,za którymi się stęskniłam.
Na liniejce my prawie nie słuchaliśmy,bo rozmawialiśmy  o różnych rzeczach.Później dowiedzieliśmy się rozkład(jest trochę głupi) i następnie poszliśmy do kościoła.My z Krysią na obcasach tak powoli szłyśmy ;DDD
W kościele było trochę śmiechu,bo ksiądz ledwie rozmawia po polsku i przekręcał niektóre słowa.Po kościele pojechałam do domu,bo tata przyjechał samochodem,to i pojechałam.Chcieliśmy gdzieś pojechać do kawiarni,ale wszędzie było zajęte,także zostało nam tylko zakupić kebaby i je zjeść.
Dzień minął dość nudno,bo padał deszcz i było baardzo zimno,przez co nie mogłam iść na dwór.

Zdjęć ,niestety ,nie mam,ale pokażę jakieś tam instagramu ;)

Piszcie,jak Wam minął dzień,bo ja miałam dziś 7 lekcji,kill me ;)
Żegnam!!!

Przed 2 września

Już po uroczystości

Dzisiaj z rana



3 komentarze:

  1. Ale ładnie CI te włoski wyszły ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :)
    u mnie w szkole to jakby nie było wakacji, bo juz wszystko robimy normalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dziś padał deszcz mam nadzieję że ta pogoda jeszcze się poprawi :)
    masz piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń