niedziela, 1 września 2013

Last day..

Heej!
Jak się macie? Szykujecie się na jutrzejszą uroczystość?Właśnie już się umyłam,nakręciłam włosy,pomalowałam paznokcie-I'm ready ;)
Dzisiaj spędziłam dość ciekawie dzień,bo około 12 godziny pojechałam z rodzicami na zakupy spożywcze.Hehe,zerwałam w sklepie łańcuch przy rzędzie z alkoholem(dzisiaj zabroniona sprzedaż alkoholu),a później uderzyłam się w wózek ;DDD
Później przyjechali dziadkowie,którzy przywieźli śliwek,winogrona i malin z ogródka ;)
Wieczorem poszłam na procedury piękności ;DD Żartuje,poszłam się szykować na jutrzejszą uroczystość ;)

Już macie zaplanowane ubranie na jutro? Jestem ciekawa,co ubieracie ;)

Żegnam i powodzenia jutro!
Bądźmy nastawieni pozytywnie ;)




2 komentarze:

  1. pozytywne nastawienie to podstawa ;D
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne to 2 zdjęcie. Super Ci w takich włoskach ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń