niedziela, 22 września 2013

Moje must have na jesień

Hello!
Jak się macie?
No cóż,jutro znowu do szkoły,so sad..

Dzisiaj przychodzę z tematycznym postem,a właśnie postem o stylu.Jak widzimy,jesień coraz bardziej bliżej nas,jest zimniej i dlatego musimy już zmienić styl na cieplejszy.A właśnie w tym poście napiszę o swoim must have na jesień.
Mam nadzieję Wam się spodoba ;)

1.Sweterki

Uwielbiam sweterki,właśnie planuję zaopatrzyć się w dwa-w jakiś wzorek i bez wzorka.Ta miłość pojawiła się w przeszłym roku,bo swetek możemy ozdobić szalikami,wisorkami itd..

2.Buty

Jesienią także potrzebujemy trochę cieplejszych butów.Poszukuję workery albo sztyblety,jednak nie znalazłam jeszcze idealnych.Także moim marzeniem jest kupić buty przedstawione na zdjęciu(widziałam takie w H&M).

3.Czapki


Szkoda,ale będziemy musieli nosić czapki,ale żeby one nie były nudne,możemy kupić z jakimś fajnym napisem.Ja już zaopatrzyłam się w fajną czapkę-na pewno ją kiedyś pokażę ;)



Może moja lista must have jest krótka,ale to chyba jedne z najważniejszych rzeczy,które muszę mieć.Mam nadzieję Wam się spodobało ;)
Udanego poniedziałku!!!



5 komentarzy:

  1. Sweterki, czapki, lity - kocham!! <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam lity, 14cm :D
    Są wygodne, ale po 5h w owych kręgosłup ma po prostu DOŚĆ ;)
    Dlatego nie kupuj super wysokich, bo to błąd
    Sweterki jak najbardziej cool ;) Ja już jeden kupiłam we wzorki, drugi szary przedstawiony w ostatniej stylizacji, ale dla mnie to wciąż mało. Cieszę się, że sweterki stały się modne. Są ciepłe i wygodne, a słyszałam, że zima szykuje się sroga :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń