poniedziałek, 19 maja 2014

Last day of Warsaw

Heej!
Jak się macie? Jak pogoda?
U mnie gorąco,baardzo gorąco.Ale to lepiej niż zimno,które trwało cały przeszły tydzień.

Powracam do was z ostatnim wpisem o Warszawie.

Pierwszym naszym przystankiem był Muzeum Powstania Warszawskiego.Na ten temat dużo się nie będę rozpisywała.W muzeum mi się spodobało,a przy okazji z kolegami graliśmy w Prawdę albo Zadanie.To wesoło było.
Pod koniec wycieczki po muzeum jeszcze pooglądaliśmy "Miasto Ruin 3D".Pewnie słyszeliście o tym filmiku?








Następnie pojechaliśmy ostatni raz do najlepszej knajpy Warszawy.U Izy wreszcie pojawił się apetyt !



Po smacznym obiedzie znowu wyruszamy do miasta.Od razu zwiedzamy Łazienki,następnie jedziemy metrem.Dla mnie to była pierwsza przejazdka :)


But first,let me take a selfie 

 The best group <3




No i podróż do domu.
Po drodze zajechaliśmy jeszcze do McDonald,do Kauflandu.Podróż minęła bardzo szybko,bo spędziłam z najlepszymi ludźmi.Wesołe rozmowy,żarty.Eh,co może być lepszego?


Mam nadzieję,że wam się spodobał (no nazwijmy) reportaż z wycieczki po Warszawie.

Żegnam !!!





















2 komentarze:

  1. bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też gorąco :)
    Zazdroszczę, że byliście w tym muzem, bo podobno jest genialne *__*
    Super zdjęcia, pozdrawiam ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń