niedziela, 25 marca 2012

Good feeling.

Siema!
Jak się macie?
Dzisiaj cały dzień byłam w domu,czytałam książkę  i odrabiałam lekcje.
Cały czas kicham i mam zakatarzony nos.
Szkoda,ale jutro już do szkoły,ale jedno cieszy-za tydzień ferie.Muszę wyzdrowieć do ferii.
Jutro mam sprawdzian z litewskiego,ale nie wiadomo,czy pójdę jutro do szkoły.
Już mamy prawie połowę wiosny,a ja jeszcze nie do końca zrobiłam porządki w szafie i nie kupiłam  niektórych rzeczy.
Na pierwszym miejscu,chaciałabym sobie kupić coś z pasteli.To jest hit tego sezonu,to szukam coś pastelowego.
Następnie szukam sobie dżinsów,bo moje się porwały.Także szukam nowych szortów itd..
Mam dużo planów na zakupy i mam nadzieję je wszystkie spełnię.

Pa,kochani!
Udanego tygodnia!



2 komentarze:

  1. ładne zdjęcie, ja już za sb mam zakupy jak na razie wzbogadziłam się o botki 2 pary spodni bluzkę koszulę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;)
    Zapraszam do siebie www.filmowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń