piątek, 16 marca 2012

It's strange.

Hej!
Jak się macie?
Cieszę się,że już mamy piątek.Nareszcie będę mogła chociaż trochę odpocząć.
Dzisiaj znowu miała nie najlepszy dzień.Miałam tylko 5 lekcji.Pierwszą mieliśmy WF.Zdawaliśmy kopanie piłki w bramkę i dostałam za to 6.Prawie się nie rozpłakałam,bo na pewn nie jest dobrze mieć 6 z WF.Na szczęście chyba pani mi nie postawiła tej oceny.
Z sprawdzainu z fizyki dostałam 8.Całkiem nieźle,ale mogło być lepiej.
Po szkole do domu i do centrum handlowego.Długo chodziłam,chyba jakie przez 2 godziny.Kupiłam oprawki,koszulkę i tonik do twarzy.
Teraz odpoczywam.
Jutro mam niemało planów,ale o tym jutro napiszę.

Oto jeszcze pytania z ASK ME :


Jeśli miałabyś do wyboru miejsce narodzin, co byś wybrała? Polskę czy Litwę i dlaczego? :D
Trudne pytanie..Myślę,że i tam,i tam.Nie mogę wybrać,bo tu mam rodzinę,przyjaciól,a w Polsce mam  większe możliwości.



Czy zamierzasz nakręcić jakiś klip ?
Nie zastanawiałam się nad tym,ale jeżeli moi czytelnicy będą chcieli,to pomyśle o tym.


Piszcie pytanka.Niecierpliwie czekam


Pa,kochani!

1 komentarz:

  1. na początku zdziwiłam się z tą 6 bo ja bym skakała z radości ale przypomniałam sb że u was są inne oceny
    pozdrawiam+
    chcę twój klip :D♥

    OdpowiedzUsuń