piątek, 30 marca 2012

I love you!!!

Heeeej!
Jak się macie?
Wreszcie piątek,weekend i ferieeee!Jak z tego się nie cieszę.
Dzisiaj na szczęście miałam tylko 5 lekcji.Pozdrawialiśmy K. z urodzinkami.
Na WF nie sportowałam,bo jeszcze choruję i jasne,było leń.Na matmie rozwiązywaliśmy zadania bez pani,a to znaczy,że i rozmawialiśmy i śpiewalismy sto lat dla K. i chłopcy podnieśli ją 14 razy.
Na angielskim nic nie robiliśmy,tylko z kumpelkami oglądałam wideo z tamtego lata.Wspomnienia..
Na fizyce rozwiązywaliśmy rózne zadania i ostatecznie na polskim z K. siedzieliśmy i smiałyśmy się,nawet nie wiem z czego.
Dzisiaj odpuściłam sobie muzycznę,bo ferie i blablabla..W domu siedziałam i zaczęłam czytać "Opowieść
wigilijna".Naprawdę mówiąc zapowiada się nieźle.Także pobawiłam się z makijażem.Oto wyniki:

           
  

Wczoraj kupiłam Bravo.Oto dodatki,które tam były.Mi one się bardzo podobają:
 Pa,kochani!

4 komentarze:

  1. fajny blog ;>
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog :) dziękuję za obserwację, oczywiście ja Ciebie także obserwuję :) http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń