poniedziałek, 4 lutego 2013

Monday..

Czeeść!
Jak się macie?
Dzięki za inspirujące słowa w poprzednim poście,dziękuję!

No a dzisiaj poniedziałek.Nie najlepszy w moim życiu.Nie myślałam,że ta osoba mi tak zrobi.Nie oczekiwałam tego.
A wracając do dnia,to nie musiałam iść dzisiaj do szkoły,ale cóż-poszłam.Angielski-jakieś tam nudy.Historia-wygłupy z koleżanką.WOS-ciekawa historia była.Kolega wyszedł z klasy i nagle klamka od drzwi się złamała i nikt nie mógł ani wejść,ani wyjść.
Chemia-też było wesoło.Kosmici ;DDDD
Informatyka-nic ciekawego.Polski-też było całkiem wesoło.
No a większość dnia spędziłam w domu ucząc się grać na gitarze.Tak,już coś się udaje!

Pa!!!
Udanego wtorku!!!


4 komentarze:

  1. No to witaj w klubie.Obie jak widać mamy niezbyt dobry poniedziałek :(
    Oby jutro było lepiej ! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj na historii grałam z koleżanką w statki;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fotka ..;)
    ważne, że już minął ten poniedziałek..

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;) napewno będę tu często zaglądać

    OdpowiedzUsuń