piątek, 22 lutego 2013

Thanks God,it's Friday


Heeej!!!
Jak się macie?
Wreszcie dożyłam do piątku,wreszcie piątek i weekend.
Dzisiaj przeżyłam całkiem ciekawy dzień.No obudziłam się ciężko(jak zawsze).Do szkoły pojechałam trochę później,a winowajcą jest moja szafa;DDD
Pierwsze dwie lekcje pisaliśmy z litewskiego wypracowanie.Fajnie,że nie było pani i my siedzieliśmy sami.Nie ma to jak pisać pracę i słuchać muzykę,która cię inspiruje do pisania.Bo tym razem muzyka baardzo mi pomogła w pisaniu.Następnie fizyka-pisaliśmy jakieś tam rzeczy,śmiałam się z niektórych osób.
Na szczęście nie musiałam iść na inne 2 lekcje polskiego(woohoo),bo jechałam na konkurs o powstaniu styczniowym.Pisaliśmy test.Nie,nie denerwowałam się.Zdaliśmy swoje pracy na ten sam konkurs.
Test był baardzo trudny.Większość zaznaczałam po prostu tak.Co mi ładniej wyglądało i pasowało,to i zaznaczałam.Mam nadzieję,chociaż jakieś miejsce otrzymamy ;)
Po tym pojechałam do domu i inną część dnia spędziłam w domu nolife ;)
A jak tam u Was?


Zbieram się w weekend zrobić tematyczną notkę,także jeżeli macie propozycje,co chcielibyście poczytać,to napiszcie propozycje.
Czekam z niecierpliwością!!!

Pa!
Udanego weekendu!!!


5 komentarzy:

  1. Świetnie.;)
    Zapraszam.: http://mynewworldnatalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne zdjecie !
    Ty sie cieszysz, ze juz piatek,a ja wcale nie, bo blizej do konca ferii :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ładne okularki:D Muzyka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń