wtorek, 12 czerwca 2012

Just breathe

Hello!
Jak minął u Was wtorek?
Obudził mnie budzik.Zawsze budzę się sama w weekendy lub mama,gdy muszę do szkoły,ale tym razem musiałam sama wstać.Musiałam na 11 być już w szkole.A w tym czasie nic nie zdążałam.
No wręczyli nam świadectwa.Znowu jestem szczęśliwą.Teraz naprawdę mam szkołę za sobą,czyli wakacje!!!
Później wróciłam do domu i z rodzicami poszłam na spacerek po róźnych sklepach.I wiecie co?Kupiłam strój kąpielowy.Już dawno napastowałam go,ale nie odważałam się go pokazać rodzicom ani pomierzyć,ale udało mi się.Kupiłam go w Takko Fashion.
Wieczór spędziłam w domu,oglądając Gotowe na wszystko.Tego serialu nawet nie oglądałam,ale w ostatnim czasie zakochałam się w nim.

Moje kąpielówki:



Kilka moich zdjęć:




Pa!!!

4 komentarze:

  1. Ojejku masz taką śliczną słowiańską urodę!! I takie cudowne włosy :))
    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bikini,super ma kolory i ten sznureczek dodaje uroku:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Obserwujemy?Ja już:)

    OdpowiedzUsuń