czwartek, 21 czerwca 2012

Pam param

Cześć!
No wreszcie jestem w domu.Raczej już od wczoraj jestem,ale tak się zagadałam przez skype'a z przyjaciółmi,że nawet nie zdążyłam napisać posta.
A jak te dni spędziłam u babci? Nudno.Tam nie ma ani internetu,ani nawet połączenia.Już u babci stoi basen(jeszcze nie kąpałam się w nim),jadłam smaczne truskawki i inne smakołyki,szaszłyk.Tak ogólnie nieźle spędziłam czas,chcociaż i nie było internetu.
Wczoraj bardzo fajnie porozmawiałam z przyjaciółmi i zrozumiałam,że za nimi bardzo się stęskniłam.
Dzisiaj troszeczkę się nudzę.Chodziłam do sklepu,ale nic więcej.
Haha,jestem szczęśliwa,bo 90% jest,że pojadę na obóz do Polski na 2 tygodnie!!!Happy,happy kid ^__^

Wiecie co?Zostałam otagowana.To było na mnie miłe zaskoczenie.

Zostałam otagowana przez kapselove



Regulamin:
1. Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić BANEREK.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Podarować WYRÓŻNIENIE 10 blogom.


1.Jestem uzależniona od facebook'a
2.Nie jem sałatek(jem tylko jedną)
3.Jestem bardzo nieśmiałą
4.Uwielbiam shopping
5.Panicznie boję się psów
6.Kiedyś na konkursie śpiewania wygrałam 2 miejsce
7.Nie mogę żyć bez słodyczy i internetu
8.Obecnie czytam książkę Kraszewskiego"Stara Baśń"
9.O założeniu bloga myślałam bardzo długo
10.Uwielbiam podróżować.


A co do wyróżnienia,to niech będzie otagowany każdy,który przeczyta ten post.


Pa,kochani!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz