czwartek, 14 czerwca 2012

You must be here

Cześć!
Miałam bardzo pracowity dzień(jeżeli go można tak nazwać).Zacznę od tego,że musiałam bardzo rano wstawać,aby pojechać do taty na pracę.A po co?Musiałam pomagać,nosić książki i wazony,poukładać je.Może to jest łatwo dla Was,ale nie bylibyście tego pewni nosząc ciężkie rzeczy z 1 na 3 piętro.No ogólnie mówiąc,troszeczkę popracowałam i na pewno się zmęczyłam.
Drugą część dnia spędziłam w domu i w centrach handlowych.Kupiłam sobie turkusowe baletki.Niezabardzo chciałam kupować baletki,ale mama nalegała,także kupiłam.Pokażę je jutro,bo dziś już nie mam sił coś robić.Ale nic więcej nie kupiłam.
Wiem,że w Polsce leje,a u mnie gorąco,słonecznie,aż żyć się chce!!!
Także 3 dzień pod rząd jem truskaweczki.Uwielbiam je.Są takie smacznie,niam niam^__^
A jak minął Wasz czwartek?






Pa!!!
Peace,Love,Kiss Isa

1 komentarz:

  1. u nas tez przydałoby się troche słońca ;p

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń