piątek, 21 czerwca 2013

Nice weather

Hello!
Jak się macie?
Ja się cieszę z wakacji i już mam jakąś tam opaleniznę.Nie jestem białą.A dzisiaj był bardzo gorący dzień i otworzyłam sezon kąpania się.I wreszcie rodzice są w urlopie i planujemy wakacje ;)
Przepraszam za nieobecność,ale no jakoś mi się nie udawało coś napisać.Ale teraz króciutko opowiem o byłych 3 dniach ;)

Środa:
Była piękna pogoda,także pojechałam poopalać się.Już wtedy mnie coś wzięło na ciele i to dobrze,ale jeszcze się nie kąpałam.A tak większość dnia nic nie robiłam,naprawdę ;)

Czwartek:
Z rana nic ciekawego,ale na 14.30 pojechałam do kina z rodzicami na Szybcy i Wściekli 6,bo był dzień,kiedy bilety były tylko po 7 lt.Co do filmu,to był świetny.Uwielbiam samochody,szybkość,chociaż to nie jest typowe dla dziewczyny.Ale naprawdę fajnie było i go polecam pooglądać ;)
Wieczorkiem poszłam na spacerek ;)

A dzisiaj też prawie pół dnia spędziłam na plaży i właśnie dzisiaj otworzyłam sezon kąpania się.Fajnie było.Znowu nurkować,opalać się,czuć ciepło.Uwielbiam lato ;)

Tego byłoby na tyle.
Udanego weekendu!!!




4 komentarze:

  1. och, ja też uwielbiam się opalać. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz blisko plaże :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam blisko plaż i też niedawno otworzyłam sezon na kąpanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie <3
    Obserwuję!
    Ja nie lubię się opalać. ;D

    OdpowiedzUsuń