niedziela, 9 czerwca 2013

Will you still love me

Czeeść!
Jak się macie?
Nudnie spędzam dni,bo muszę siedzieć w domu.Jednak już czuję się lepiej i mam nadzieję szybko zacznę cieszyć się wakacjami naprawdę.
Mimo że był to już dość dawno,ale chciałabym opisać króciutko,co robiłam w ciągu tamtego tygodnia.

Poniedziałek:
Był dość aktywny dzień.Po pierwsze-cały dzień nie było mamy,dlatego byłam z tatą.Obudziłam się dość rano chyba i szybko pojechałam na trening.Następnie wróciłam do domu,pojadłam i pojechałam na plażę się upalać.Po drodze do domu zajechałam do centrum handlowego,ale tam pobyłam bardzo krótko to zabardzo nic ciekawego nie widziałam.Po powrocie do domu  do nas przyszedł wujek.A późnym weczorem pojechaliśmy z tatą na poszukiwanie słuchawek dla mnie.Obchodziliśmy aż 3 sklepy,które były blisko siebie i kupiłam piękne białe słuchawki Sony.

Wtorek:
Rankiem pojechałam do szkoły oddawać podręczniki i także ich wziąć.Spotkałam przyjacieli,było niemało śmiesznych wypadków.Aż się nie wierzy,że pójdę do 10 klasy...

Środa:
Byłam w centrum handlowym,w którym nic nie kupiłam.Chcę do Polski na zakuupy!!!

Tego byłoby tyle ;)
Pa!!!




3 komentarze:

  1. To dobrze, że lepiej się czujesz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. superowo wygladasz czym nakrecalas wlosy?

    OdpowiedzUsuń