sobota, 15 czerwca 2013

Ready or Not

Czeeść!
Jak się macie?
Właśnie spędzam wieczór przy komputerze oglądając piękny zachód słońca.Ach,uwielbiam lato! I od razu powiem-tak,mam już wakacje i już całkiem dawno,jakieś 2 tygodnie ;)

Wczoraj spędziłam dzień dość ciekawie,ale ranek całkiem mi się nie podobał-wstałam o 6,chociaż już się przyzwyczaiłam spać do 10,11h.Powodem wstawania-wizyta do lekarza.Już jestem zdrowa(na szczęście).Zrobili mi już zaświadczenie do szkoły-mam 1.70m wzrostu,not bad.Później poszłam zrobić szczepionkę,chociaż byłam tym zdziwiona,bo myślałam,że mnie zapiszą na jakiś dzień,a tu teraz?No ale jakoś wyżyłam,już nie płaczę od bólu.Teraz dotychczas mi boli ręka,ciężko mi ją podejmować i ogólnie boli mi przy każdym ruchu,ale kilka dni da się wyżyć.
Po lekarzu pojechałam z tatą po wujka,zajechaliśmy do sklepu i pojechaliśmy do babci na dzień.Hehe,siedziałam koło taty,a ta możliwość wypada baardzo rzadko.Prawie nie zasnęłam w samochodzie od niedospania.
No i przybyliśmy.Babcia mnie męczyła,bo cały czas proponowała coś zjeść,ale ja nie chciałam.Postanowiłam pooglądać,co ciekawego u babci jest w ogródku i znalazłam poziomki ;)Następnie poszłam pomóc babci zbierać siano,a później wróciłam do domu i z wielkiego niedospania zasnęłam.Obudziłam się kiedy już tata wołał do stołu jeść szaszłyki-niam ;)
Po tym poszłam pozbierać poziomki i je zjadłam,były przepyszne ;) Jeszcze była przejażdżka rowerem,pogaduszki i powrót do domu ;)
Było ogólnie fajnie,przynajmniej nie siedziałam w domu ;)

Chcę podziękować za tak piękne komentarze pod przeszłym postem,jestem bardzo wdzięczna za Waszą wiarę we mnie i to bardzo cenię.Także już mam 20tys. wyświetleń.DZIĘKUJĘ!!!




2 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę, że już masz wakacje!
    Ja dopiero za 2 tygodnie.
    + do kiedy masz? :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz i jakie piękne tło :)

    OdpowiedzUsuń