środa, 20 sierpnia 2014

Watch out

Heej!
Jak się macie?
Nie pisałam kilka dni z pewnego powodu,ale już wracam i przedłużam relację.

Noc w Belgradzie była trochę spięta,ponieważ tam milionowe miasto,szum,hałas.Większość skarżyła się z tego powodu,ale ja nieźle spałam.
Z rana jak zawsze-śniadanie i ponowne wsiadanie do autokaru.Cieszyło tylko to,że dzisiaj wreszcie będziemy na miejscu-w Leptokarii.Dzisiaj także nas czekała wycieczka po stolicy Macedonii-Skopje.

Od razu odwiedziliśmy meczet.Nam się powiodło,bo właśnie w tym czasie nie było czas modlitw.
Flaga,którą widzicie na zdjęciu,to flaga Ramadanu.Tak,właśnie w tym okresie był Ramadan-święty post u muzułmaninów.










I wieczorem wreszcie jesteśmy w Grecji i w Leptokarii


Jutro kolejna część..

Pa!!!













10 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo mi się podobają i bardzo chętnie zobaczę kolejną część. ;)

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. musi byc tam pieknie sadzac po zdjeciach mam nadzieje kiedys sie tam wybrac
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super:D

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> *Mój post - klik*
    (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że urlop się udał:) Super fotki.
    Jak wziąć udział? Wystarczą dwa kroki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tam jest świetnie!! :D Chciałbym tam pojechać. :)

    OdpowiedzUsuń