sobota, 28 kwietnia 2012

Ehh...

Hej!!!
Jak się miewacie?
Wiecie co?Jaram się teraźniejszą pogodą.Chętnie wychodziłabym na ulicę,ale mam jeden problem-nie mam z kim.Koledzy dziś obiecali przyjechać,ale nie przyjechali,także prawie przez cały dzień siedziałam w domu(oprócz schodzenia do sklepu) czytałam książki,oglądałam telewizję i posprzątałam pokój.
Dziś na termometrze pokazywało +26.Ale szkoda,prognozują,że będzie później zimniej.Także czekamy lata.
Denerwuje jedno,że z nikim nie mogę się spotkać,bo koledzy żyją dalej niż ja.A do nich 20 min jazda.Ale co zrobisz.
A jak tam u Was pogoda?
Cieszę się bardzo,że tuż,tuż będzie 3000 odwiedzeń!!!
Wings up!

Pa,kochani!!!

3 komentarze:

  1. ja mam ten sam problem, pogoda genialna a nie ma się z kim spotkać :< wszyscy tak daleko mieszkają -.-
    Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dzisiaj 31stopni ;DD

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś prawie 30, a kumpela pojechała do swojego chłopaka i nie mam z kim wybyć z domu.
    zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń