środa, 25 kwietnia 2012

So good..

Cześć!
Jak się macie?
Hah,dzisiaj miałam mniej lekcji,tylko 6.Na muzyce z W. fajnie się śpiewało (jeżeli wolno to nazwać śpiewaniem).Na historii za 2 słowa dostałam 10 i to nie kłamstwo.Po lekcjach pojechałam do domu i się szykowałam do egzaminu.Trochę się denerwuje,ale mam nadzieję,że wszystko mi się uda.
Bardzo się cieszę,że licznik odwiedzeń się zwiększa!!!
Trochę swój blog zaniedbałam,ale te egzaminy...nie dają mi spokoju.
A oto niedawno nabyta szminka z Avonu:


Jest całkiem niezły,oto tak prezentuje się na mych ustach:


A oto moja nabyta koszula dżinsowa z Reserved i fragment bokserki z Bershki:


A także obiecywane zdjęcia z wczorajszej fotosesji :                                                                                    




Pa,kochani!!!


1 komentarz: