niedziela, 15 kwietnia 2012

Sunny day

Cześć!!!
Jak minął weekend?
Szkoda,ale już jutro idziemy do szkoły,ale jedno cieszy,że szybko będą wakacje.
No naprawdę mówiąc ten weekend spędziłam w centrach handlowych na poszukiwaniach nowych rzeczy na wiosnę.Dzisiaj kupiłam białą bokserkę w Bershce i dżinsową koszulkę w Reservedzie.Pokaże je w swoich najbliższych outfitach.
Po zakupach zajechałam z rodzicami do MC i tam kupiliśmy shake'a.Uwielbiam ciepło i jeść lody na podwórku,a na dodatek było słonecznie i bardzo ciepło.
OMG mam za 4 dni egzamin.Trochę się poćwiczyłam,ale i tak czuję się,że nic nie umiem.Czeka mnie napięty tydzień.Najważniejsze jest-zdać,a ocena już jest na 2 miejscu.
Bardzo się cieszę,że mam już 14 obserwatorówo  i ~2500 wejść na mego bloga.Oby tak dalej!!!
Także cieszę się,że dostaję dużo komentarzy po postami.

Jeżeli macie pytania,to pytajcie pod postami lub na isabella1819@gmail.com
Czekam niecierpliwie waszych pytań.


A oto otrzymane pytanka:
Od urodzenia mieszkasz w Litwie ? Skąd nauczyłaś się języka ? Jak mają na imię twoi rodzicie ?
Tak,od urodzenia mieszkam na Litwie. Moi rodzice są Polakami i siebie też liczę Polką,także chodzę do polskiej szkoły i stąd umiem język polski,który jest dla mnie ojczystym. Wyjawnię tylko pierwsze literki-J. i O.  

Pa,kochani!

Udanego tygodnia!!!




2 komentarze: