sobota, 14 kwietnia 2012

Hello!

Hej!!!
Jak minęła sobota?
Dzisiaj z samego rana pojechałam do centrum handlowego,aby wreszcie kupić dżinsy.No moje zakupy z dżinsami się udały.Kupiłam je w House i z niemałą przeceną.Chodziłam do niektórych sklepów,ale jakoś produkty nie zainteresowały mnie,oprócz koszulki z amerykańską flagą,ale mama nie pozwoliła mi ją kupić.
Później pojechałam do muzycznej,aby trochę poćwiczyć przed egzaminami.OMG za 5 dni mam egzamin.Każdy dzień coraz bardziej się nerwuję.
Później przyjechałam do domu i leniuchowałam.Oglądałam film "It's Kind of a Funny Story".Całkiem niezły.Polecam go pooglądać.
Pogoda była niezła.Było bardzo ciepło.Lubię taką pogodę.


Oto moje spodenki:



Oto koszulka kupiona ~miesiąc temu:


Pa,słoneczka!!!
Pozdrowienia z Litwy!!!

P.S.Może chcecie zapytać mnie o coś.Będę odrazu odpowiadała na wasze pytania.Taki żywy chat komentarzami?

6 komentarzy:

  1. dziekuje:) spodnie są z Bershki

    pozdrawiam i zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy :) ja mam pytanie :)
    Od urodzenia mieszkasz w Litwie ? Skąd nauczyłaś się języka ? Jak mają na imię twoi rodzicie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,od urodzenia mieszkam na Litwie.
      Moi rodzice są Polakami i siebie też liczę Polką,także chodzę do polskiej szkoły i stąd umiem język polski,który jest dla mnie ojczystym.
      Wyjawnię tylko pierwsze literki-J. i O.

      Usuń
  3. Koszulka świetna ^^

    Ciekawy blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna koszulka. ; )
    obserwujemy ? ja już obserwuje ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna koszulka :) W ogóle dopiero teraz zauważyłam, że masz takie piękne włosy! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń