środa, 11 kwietnia 2012

I believe

Cześć!
Jak wam minął dzień?
Dzisiaj miałam nie bardzo fajny dzień.Było 7 lekcji.Nie mieliśmy religii,a zamiast niej była matma.Po szkole pojechałam do muzycznej,aby pograć przed przesłuchaniem,który odbędzie się jutro.Zdenerwowałam się z pewnej przyczyny,dlatego zaczęłam zacinać się podczas grania.
Dzisiaj była piękna pogoda,nawet do 15 stopni ciepła.Happy,happy.Teraz to naprawdę jest wiosna.
Uczęstniczę w konkursie Wiola Blog.Mam nadzieję,że uda mi się wygrać.Trzymajcie za mnie kciuki!

Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie
isabella1819@gmail.com


 Pa,kochani!!!


Troszeczkę inspiracji:







  




2 komentarze:

  1. love taką stylówę!
    www.myxmedicine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje ! ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń