środa, 4 kwietnia 2012

WTF?

Hej!
Jak się macie?
Sorry,że wczoraj nie napisałam,ale nadrobie to.
Wczoraj byłam u babci.Pomagałam i wróciłam do domu.Była piękna pogoda,ale było zimno.
Dzisiaj jestem w domu i oglądam "Ghost whisperer".Lubię ten serial.Dzisiaj nie wiem jeszcze,co będę robić.
Znowu śnieg!?OMG,to nazywają się ferie.
Wczoraj  oglądałam "Mission: Impossible – Ghost Protocol".Gdy go oglądałam,to cała trząsłam się,bo po prostu zakochałam się w tym filmie.Bardzo fajny film.Polecam.
Jak zauważyliście,zmieniłam nagłówek.Mam nadzieję Wam się podoba.
Oto pytanko,które otrzymałam:
Jaką markę lubisz najbardziej?(chodzi mi o H&M, Zara itp.)
Najbardziej lubię New Yorker,Tally Weijl,Stradivarius,Bershka,Takko Fashion.W H&M są fajne rzeczy,ale szkoda,na Litwie tego sklepu nie ma.



Pa,kochani!



1 komentarz:

  1. świetny nagłówek :D
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń