poniedziałek, 9 kwietnia 2012

I po świętach..

Czeeeeść!
No,jak Wam minęły święta?
No te święta były niezłe,tylko szkoda,że nie było wielkiego ciepła.Ale zacznę wszystko od początku.
W sobotę wstawałam bardzo ciężko,bo mama obudziła o 9.00.Następnie pojechaliśmy do babci.Pomagałam w przygotowaniu stoła i potraw.Pogoda była niezła,ale u babci pokazywało nawet +12 stopni.Także było całkiem ciepło.Dzień zakończył się rozmową i oglądaniem komedii z radzieckich czasów Rosji.Od tej komedii bardzo się śmiałam,chociaż ona ma ~20 lat ,a może i więcej.
W niedzielę znowu ciężko wstawałam,bo trzeba było do kościoła.Przebyłam tam i wróciłam do domu.Umalowałam się i ubrałam się do świątecznego stołu.Po pysznym stole było odpoczywanie,a następnie-wyjazd do drugiej babci.Pogoda była taka sobie.
Dzisiaj tata z samego rana oblał mnie wodą i zarazem obudził.Wstałam i zjadłam śniadanko.Później po przyjeździe z kościoła,zasiedliśmy do stołu.Po obiedzie wróciłam do domu.Pogoda dziś była przepiękna,ale zimno.
Tak ogólnie mówiąc,święta były całkiem całkiem.Ale za tymi świętami się najadłam.
Mam depresję,że jutro idę do szkoły i że coraz większymi krokami zbliża się egzamin.Denerwuje się.

Jeżeli macie pytanka lub jakieś porady,żądania to piszcie
isabella1819@gmail.com

Pa,kochani!!!


4 komentarze:

  1. Mi święta wypadły całkiem nieźle ;)

    zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam bardzo udane święta ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz długie włosy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście w dyngusa zostałam pod kołderką :p
    Jezu ,jakie ty masz slicznie wlosy i paczydła :p
    Pozdrawiam,Maagda

    OdpowiedzUsuń