piątek, 23 listopada 2012

Friday!

Hello!
No jak się macie?
Wreszcie piątek.Niezmiernie się cieszę.
Czwartek:
Geografia-pisaliśmy sprawdzian.Angielski-pisaliśmy słówka,takie tam nieregularne czasowniki.Plastyka-wesoła lekcja z muzyczką i rysowaliśmy logo swojej wymyślonej firmy.Matma-takie tam nudy.Litewski-nic ciekawego.Ekonomika-cały czas śmiałyśmy się z dziewczynami.Muzyka-też fajna lekcja,śpiewaliśmy "Tak blisko".Rosyjski-czytaliśmy.
Po lekcjach poszłam do domu i tam byłam.

Piątek:
Litewski-znowu pisaliśmy wypracowanie o pamiętnikach.Fizyka-takie tam nudne rzeczy o  silnikach.Polski-za sprawdzian mam 10.Takie tam nuudne rzeczy.Historia-za kontrolna mam 9.A tak ogólnie fajnie spedziłam dzień.
Wreszcie mam klasowe zdjęcie.Wyszłam całkiem nieźle,ale zobaczycie sami.
Po lekcjach pojechałam do domu i tam spędziłam cały dzień.

Jutro mam plany z dziewczynami,jeżeli wypalą.
Pa!!!




9l <3

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszłaś na klasowym zdjęciu^^
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie :3
    + no to trzymam kciuki żeby Twoje i dziewczyn plany wypaliły :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki :)
    mam nadzieję, że plany Ci wypalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i fajne zdjęcie, inne niż wszystkie. Ślicznie na nim wyszłaś, zakochałam się w Twoich włosach, są cudowne.
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie : brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. forsas dešiniam kampe :DDDD

    OdpowiedzUsuń