czwartek, 15 listopada 2012

OMG I tagged

No ja nie mogę,znowu byłam otagowana.

Otagowana przez http://ariaa-style.blogspot.com/


1.Twoja największa inspiracja?Różne rzeczy mnie inspirują.
2.Twój autorytet to?Rodzice,jacyś sławni ludzie
3. Masz zwierzaczka?Jak ma na imię?Nie mam
4.Co cię motywuje do pisania bloga.?Czytelnicy,przyjaciele.
5.Gdybyś miała jedno życzenie, jak by ono brzmiało?Aby wszystko się spełniło,co bym chciała
6.Bez czego nie możesz żyć:komputera czy telefonu?Komputera
7.Na jakim portalu założyłaś swojego pierwszego bloga?Ten i jest pierwszy także blogspot
8.Twoje hobby to....?Śpiewanie,a tak ogólnie mówiąc to wszystko po trochę mi się podoba
9.Twoja ulubiona kreskówka?Spangebob
10.Ulubiona bajka Andersena?Wszystkie lubię
 11.Bez jakiej strony nie możesz ,,żyć''?Hmm,zależy o czym się pyta,ale tak to jestem uzależniona od facebooka.

Otagowana przez http://k-a-m-a.blogspot.com/

1. W jakim miesiącu się urodziłaś/eś?W grudniu
2. Morze czy góry?Trudny wybór,ale morze
3. Jak najchętniej spędzasz czas?Z przyjaciółmi, przy telewizorze
4. Jaki jest Twój cel w życiu?Aby być szczęśliwą i mieć szczęśliwe życie
5. Posiadasz jakiś szczęśliwy przedmiot?Nie
6. Twoje motto.Nie mam go
7. Pierwsza strona, na którą wchodzisz po otwarciu przeglądarki. Facebook
8. Jaki jest Twój ulubiony program w telewizji?Wszystkie lubię
9. Ulubiona piosenka.Teraz Alex Care-Too Close
10. Masz rodzeństwo?Nie
11. Wiosna czy jesień?Wiosna

Tego na tyle.Jutro raczej posta nie będzie,bo idę na dyskotekę.

Pa!!!

4 komentarze:

  1. Miłej zabawy ! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. good entry and made ​​the tag in which nominaste me a kiss perlitalizardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak w to dziękuję za o tagowanie :* :)

    OdpowiedzUsuń