środa, 26 grudnia 2012

Happy birthday to meee!!!

Czeeeść wszystkim!
Jak tam minęły święta?
Ja się baaardzo dużo najadłam,miałam bogatego Mikołaja,ale o tym w następnym poście.
A ja mam dzisiaj 15 urodzinki.Mam taki mini jubileusz.
W 1997 roku 26 grudnia urodziła się mała Izabela.
Hehe,dzisiaj się popłakałam z radości,bo wszyscy szczerze mi życzyli wszystkiego najlepszego.I już mam prezencik.
No jak tam Wasz Mikołaj?Napiszcie co dostaliście.
Miałam fajnego Mikołaja,ale o tym jakoś innym razem.
Jutro jadę na dyskotekę,także raczej postu nie będzie.

Pa!!!
Wesołych Świąt!!!




3 komentarze:

  1. Sto lat, sto lat niech żyje żyje Nam !!!
    Przede wszystkim szczęścia : D ślicznie wyglądałaś ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. :D
    Pięknie wyglądałaś i masz cudowne włosy.
    Zapraszam do siebie : brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że wczoraj miałaś , ale i tak wszystkiego najlepszego :) Śmieszne drugie zdjęcie. Fajna czapka :)

    Zapraszam: http://polne-maki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń