niedziela, 16 grudnia 2012

One week

Czeeść!
Jak się macie?
Wpadam tu na krótko,bo za kilka godzin wyruszam na urodziny do chrzestnej.Mam nadzieję,że fajnie spędzę czas.

Sobota:
Heh,z rana rodzice mnie obudzili,aby pojechać do centrum handlowego.Pojechałam,bo 21 grudnia muszę podarować koleżance Wiolecie jakiś prezent.Już prawie prezent mam,zostało się tylko dokupić jedną rzecz.Rodzice jeszcze kupowali prezenty dla rodziny.
Większość dnia spędziłam w domu.Nie ma to jak większość dna spędzić w domu i nic nie robić.

A dzisiaj raniutko byłam w kościele.Ten weekend ani trochę się nie wyspałam.
Jedno cieszy,że został się tylko jeden tydzień do ferii.


Pa!!!






1 komentarz:

  1. Również się w ten weekend W OGÓLE nie wyspałam :(
    No, ale pocieszający jest fakty, że jeszcze tylko ten tydzień i wolne i święta i sylwester,ahh ♥
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń