czwartek, 6 grudnia 2012

Hello my friends

 Czeeść!
Sorki,że wczoraj nie napisałam,ale za długo pooglądałam serial i po prostu nie zdążyłam.
Hehe,jutro Mikołajki <3!!!
Czwartek:
Geografia-yey,na szczęście nie pisaliśmy tych głupich rzek.Biologia-już wybraliśmy,komu będziemy darować prezenty,dostałam Wioletę.Myślę teraz,co jej kupić.Inspiracjo-przyjdź!!
Technologia-takie tam śmiechy i żarówki z makaronów ;DDD
Matma-pani super nam prezencik na Mikołajki dała-kontrolną.Very nice...A tak to krzyk,śmiech i ogólnie wesoło.Religia-jakieś tam tematy omawiamy.
Na chórze było baardzo wesoło.Śmiałam się do łez.Uwielbiam takie dni ;)

Dzisiejszy dzień zaczął się od całkiem śmiesznego wypadku.Pozdrówcie mnie,bo w tą zimę 1 raz spadłam.Po tym wypadku śmiałam się jak nienormalna.
Chemia-nuudna lekcja.Hihi,już dowiedziałam się niektóre fakty o dyskotece.Polski-dostałam 9 za rozprawkę.Matma-śmiech,krzyk itd..
Fizyka-takie tam nuudy...WF-hrr,nie mogłam zdać jednego ćwieczenia.
Angielski-takie tam zadania i chill z kolegami jedni w klasie ;)
Po lekcjach była próba,na szczęście krótka.

A jak ta u Was?

Pa!!!
(Post był pisany wczoraj także umieszczam go dzisiaj)






3 komentarze:

  1. Jak się przewróce to u mnie to norma, że śmieje się jak opętana haha ^^
    + jakie fajne to ostatnie zdjęcie :3 zresztą to pierwsze też ładne :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nice fotos :)

    masquetendenciasyestilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń