poniedziałek, 31 grudnia 2012

It's end of 2012

Cześć kochani?
Jak tam nastrój przed Nowym Rokiem?
No cóż,już nadchodzi koniec 2012 roku.Nie wiem,jak dla Was,ale dla mnie był pełen wszystkiego.Ten rok był troszeczkę szalony i trudny,ale przeżyłam.W 2011 roku przed Nowym Rokiem mówiłam,że czeka mnie ciężki rok,ale go przeżyłam i to całkiem udanie.

A teraz podsumowanie roku:
-2 lutego-zaczęłam pisać bloga

-miałam bierzmowanie
-udanie skończyłam 8 klas

-skończyłam muzyczną,chcociaż to mnie kosztowało niemało nerwów
-pojechałam do Serpelic oraz nad morze



Jak się zmieniałam podczas roku.

No i tego na tyle.
Chciałabym życzyć Wam,aby ten 2013 rok byłby o wiele lepszy niż 2012.Niech ta 13 nie mówi o nieszczęściu,a daje nam wieeelkie szczęście.
Życze zdrówka,szczęścia,pomyślności,nowych zmian i postanowień i dobrze imprezujcie na Nowy Rok!

Kochani,już zaraz,zaraz nastąpi ten czas.
Ja na Nowy Rok zawsze chcę płakać ze szczęścia,bo przeżywam niesamowite lata.
Pa!!!
Happy New Year!!!




3 komentarze:

  1. Super podsumowanie :)
    Życzę Ci udanej zabawy w Sylwestra, oraz tego, aby ten nadchodzący rok był o wieeeleee lepszy od tego kończącego się już 2013 :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki. :D
    Życzę udanej zabawy i niech Ci się pomnoży wszystko co najlepsze z 2012 roku w tym Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń