niedziela, 9 grudnia 2012

Why?

 Hej!
Jak się macie?
Oh,jutro znów do szkoły.Ale jedno cieszy,że za 2 tygodnie mamy Święta i feriee!

Wczoraj nic ciekawego nie robiłam.Posprzątałam pokój,jedną półkę upiększyłam tematyką świąteczną,oglądałam "Lemoniada Gada" i ogólnie chill out.Oh,jeszcze wciąż uczę się wiersza.Nienawidzę go!
Wczoraj była rozmowa z dawną niewidzianą osobą,ale się cieszyłam!

A dzisiaj prawie cały dzień spędziłam oglądając filmy.Od razu "Teen Spirit",a później Titanic.Taak,oglądałam go pierwszy raz i naprawdę mówiąc jest baardzo romantyczny i baardzo smutny.Nie płakałam,ale miałam łzy w oczach.Smutna historia..
No i tak spędziłam weekend.

Pa!!!
Piszcie,co chcielibyście zobaczyć na mym blogu.



4 komentarze:

  1. o nie oglądałam nigdy Titanica szczerze mówiąc, ale w czwartek leci w tv to postaram się obejrzeć ^^ Kiedyś musi być ten pierwszy raz,haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacje zawsze mile widziane ;)
    świetna fotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. you are gorgeous girl!! love your blog :)

    masquetendenciasyestilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładne, dłuuugie włosy. :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń