wtorek, 2 kwietnia 2013

Interesing Easter

Czeeeść!
No wreszcie do Was piszę po tylu dniach nieobecności.I za kilka dni wiosna naprawdę mnie zaskoczyła.15 cm śniegu wczoraj?WTF???
Opowiem po kolei co odbyło się za kilka tych dni.

Sobota:
Raniutko wstałam,aby pojechać z rodzicami na zakupy.Potem tata pojechać poświęcić jedzenie,a ja na krótko siadłam przy kompie i złożyłam torbę do wyjazdu.Kierunek-na wieś do babci.
No przyjechaliśmy,pogadaliśmy,trochę pomogłam przy jedzeniu,ale naprawdę mówiąc dużo pracy nie było.
Wieczorem nic nie robiłam,no oprócz czytania "Intruza" ;)

Niedziela:
Grr,zmieniony czas.Wszyscy mnie budzą,pozdrawiają ze świętem,a ja jestem zła,bo się nie wyspałam,musiałam iść do kościoła,a jeszcze babcia z rana głośno coś tam mówiła budząc mnie.
No ale po dłuugim wylęgiwaniu się jakoś wstałam,pojadłam,umyłam się i  się ubrałam.
No i pojechałam do kościoła.Zmarzłam tam.Była procesja.Na podwórku było cieplej niż w kościele.
Później wróciliśmy i zaczęło się szykowanie stołu.Ja zajęłam się sobą,nie oszczędzałam kosmetyków,wszystko miałam na sobie,ubrałam się ładnie,rozpuściłam włosy.No i siedliśmy do stołu.Wszystko wyglądało tak pysznie,że już po kilkunastu minutach nie miałam gdzie wcisnąć pyszności.Robiłam mini przerwy,żeby chociaż więcej zjeść.
Potem przyjechał wujek,przywiózł mamie kwiaty,babci świecę z wosku.
Znowu zasiedliśmy za stół,tylko już ja dużo nie jadłam.Później poszliśmy grać w pewną grę "Saboteur".Może graliście?Naprawdę fajna i logiczna gra.
Później zebraliśmy się i pojechaliśmy do drugiej babci.Tam także zasiedliśmy do stołu,chociaż nic nie lazło.A później rozmowy,rozmowy,rozmowy.Hehe,dostałam jajko z cukierkami ;)

Pa!!!
Druga część jutro ;)







5 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia! włosy masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne włosy i fajną koszule :)
    Ile pyszności na stole ! :D
    A co do tego śniegu to szkoda gadać -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pretty photo's:)X

    http://throughartrelatedtofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń