niedziela, 7 kwietnia 2013

Sunny


Czeeeść!
Jak się macie?
Wreszcie za mym oknem dziś zaświeciło słońce i było całkiem ciepło.
Trochę opowiem,jak spędziłam ten weekend ;)

Sobota:
Obudziłam się i poszłam się polenić.Jeżeli nie wiecie,to w piątek sobie kupiłam soczewki.Wczoraj wreszcie odważyłam się je założyć,lecz me starania były na marne.Nie mogłam je wsunąć na oko ani jak.Z tego powodu bardzo się zdenerowałam,temperatura ciała się mieniała,rozbolał mi się brzuch.Chociaż rozumiałam,że kiedyś mi się uda,ale organizm zrozumiał inaczej.
Później posprzątałam pokój,a następnie zrobiłam lekcje,poczytałam książkę,wreszcie pośpiewałam.No i tak minęła sobota ;)

A dzisiaj wstałam dość późno jak na mnie.Słoneczko już za oknem świeciło.Połowa dnia był totalny chill out.Pidżama,łóżko i pyszności-i love it!Później postanowiliśmy z tatą pójść na sesję.No na dole zobaczycie efekt tej sesji.Ubrałam specjalnie palto,ale jeszcze jest trochę za wcześnie,chociaż się bardzo chce go ubrać.
Poszliśmy na spacer,później wróciliśmy do domu.Poszłam się umyć,dorobić lekcje,no i tak minęła niedziela.

Pa!!!
Udanego poniedziałku!!!




















2 komentarze:

  1. No to widzę, że sesja z tatą udana :)
    Śliczna jesteś, masz cudowne włosy ^^
    A co do tych soczewek to spokojnie. Moja siostra używa ich już dość długo, ale też strasznie męczy się z ich zakładaniem :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń