poniedziałek, 21 stycznia 2013

Blue monday

Czeeść,kochani!
Jak się macie?
Ale i pogódka u mnie.Dzisiaj było -16 i ja musiałam zakładać rajstopy pod spodnie,I hate it!!!
A tak dzień minął całkiem spokojnie.WF-graliśmy w koszykówkę,rzut do kosza,ja zdam we środę,a potem zacznie się siatkówka,o wiele lepiej niż koszykówka.Angielski-no napisałam słówka.Robiliśmy zadania.
Historia-o rewolucji we Włoszech.WOS-jakieś tam głupoty.Chemia-sole oraz trochę ubawu z przyjaciółmi.
Informatyka-musieliśmy pisać sprawdzian,ale naprawdę mówiąc,to nic nie robiliśmy.Polski-też było nie mało ubawu z przyjaciół.
Po szkole poszłam do domu i spędziłam dzień w domciu,przy oglądaniu filmów.Ale zimnota na podwórku,brr..

A jak u Was minął poniedziałek?

Pa!!!


4 komentarze:

  1. Kurde jakie Ty masz śliczne włosy !! Długo Ci tak rosły ? *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie lubię zakładać rajstop pod spodnie ;D
    świetna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz wspaniałe włosy!
    fajne zdjęcie!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze, że mam ferie i nie muszę chodzić do szkoły. :)
    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń