poniedziałek, 14 stycznia 2013

Helpful

Czeeeść!
Jak się macie?
No i znowu poniedziałek.
Na WF nie poszłam.Angielski-pisałam od razu słówka,później kontrolną.Mam nadzieję chociaż 8 będzie.Historia-odpowiadaliśmy na jakieś pytanka.WOS-coś tam pisaliśmy.Fajnie się rozmawiało z dziewczynami.
Przed chemią była wielka dawka śmiechu.Chemia-pisaliśmy jakieś tam reakcje.Informatyka-jedna osoba zawaliła mnie pytaniami na ask'u,hehe..A tak to naprawdę mówiąc coś tam było z excelem.Polski-mówiliśmy  o podrzędnych zdaniach.
Po lekcjach fajna rozmowa z przyjaciółmi i do domu.
Nic ciekawego w domu nie robiłam,także to wszystko.

Hehe,dostałam wideo z soboty,gdzie gram w tą grę o której wspominałam:







Buziaki z Litwy!!!

4 komentarze:

  1. Taka kruszynka, a tak mocno bije. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutka jesteś :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    codziennie-karina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń